Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna
 

 
Strona główna
 

Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Urząd Gminy Pruszcz Gdański 
 
Urząd 
 
Ogłoszenia


Ogłoszenia 2012


Informację udostępniono: 19.04.2012 14:50
Ostatnia aktualizacja: 24.01.2013 10:33



 

OGŁOSZENIE 


o konkursie na stanowisko Prezesa Zarządu  Spółki  z ograniczoną odpowiedzialnością Eksploatator z siedzibą w Rotmance

Rada Nadzorcza  Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Eksploatator  z siedzibą w Rotmance ogłasza konkurs  na stanowisko:
Prezesa Zarządu Spółki

Eksploatator  Spółka z o.o. w  Rotmance  jest komunalną osobą prawną, działającą na podstawie ustawy z dnia 20.12.1996 r. o gospodarce komunalnej oraz kodeksu spółek handlowych, w której 100 % udziałów posiada Gmina Pruszcz Gdański. Przedmiotem działalności spółki jest świadczenie usług z zakresu użyteczności publicznej, w szczególności w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odbioru ścieków.

Kandydaci na stanowisko Prezesa Zarządu powinni spełniać następujące warunki:

•    wykształcenie wyższe – techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub inne jeśli ukończył studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania;
•    co najmniej  pięcioletni staż pracy, w tym 3 letni staż na stanowisku kierowniczym;
•    dobry stan zdrowia;
•    ogólna znajomość przepisów kodeksu spółek handlowych, kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce komunalnej, kodeksu pracy, ustawy  o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
•    niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Oferta powinna zawierać:
•    list motywacyjny wraz z koncepcją funkcjonowania i zarządzania Spółką;
•    poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata;
•    życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej;
•    oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, w tym  wymaganego stażu pracy na stanowisku kierowniczym;
•    oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;
•    oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
•    oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
•    oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych
•    oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko prezesa zarzau.
Do oferty można dołączyć wykaz ukończonych szkoleń i kursów.
Termin i miejsce przyjmowania zgłoszeń:
Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą w sekretariacie Urzędu Gminy  Pruszcz Gdański (ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański )  w terminie do dnia 21.12.2012r. w godzinach 8:00-15:00.  Rozpatrywane będą również zgłoszenia przesłane drogą kurierską lub listem poleconym na adres Urzędu  jeżeli wpłyną w terminie określonym powyżej.
Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją na kopercie:
„Konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu”
Dodatkowe informacje:
-  Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
-  Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
-  Dokumenty należy sporządzić w języku polskim lub do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów na język polski, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
-   Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie.
-   Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.

Rada Nadzorcza  Eksploatator sp z o.o. z siedzibą w Rotmance zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania konkursowego bez wyłonienia kandydata.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Andrzej Bożyk
/-/

DANE SPÓŁKI
NIP 604-00-22-502
REGON 193119760
KRS 000022887


K O M U N I K A T
Wójta Gminy Pruszcz Gdański z dnia 6 listopada 2012r.

w sprawie zgłaszania kandydatur na członka komisji konkursowej opiniującej oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej

 

Działając na podstawie art. 15 ust 2a, 2d ustawy z 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 234, poz.1536 z późn. zm.) oraz uchwały nr XII/109/2011 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 15 listopada 2011r. w sprawie przyjęcia programu współpracy na rok 2012 Gminy Pruszcz Gdański z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Wójt Gminy Pruszcz Gdański zaprasza organizacje pozarządowe do zgłaszania kandydatur na członka komisji konkursowej opiniującej oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej pn. specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, dostosowane do szczególnych potrzeb wynikające z rodzaju schorzenia – autyzmu.
 
Kandydatem na członka komisji konkursowej może zostać każdy przedstawiciel organizacji pozarządowej mającej siedzibę na terenie Gminy Pruszcz Gdański lub działającej na rzecz jego mieszkańców, pod warunkiem, że organizacja, którą reprezentuje, nie będzie brała udziału w konkursie.

Zgłoszenie powinno zawierać: nazwę, adres siedziby oraz Nr KRS organizacji pozarządowej, imię i nazwisko kandydata na członka komisji konkursowej, adres zamieszkania oraz telefon kontaktowy kandydata.

Zgłoszenia można dokonać drogą mailową na adres: lgitler@pruszczgdanski.pl, faxem:
/58/ 682 27 14, osobiście lub pocztą na adres: 83-000 Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, do dnia 23 listopada 2011r. (liczy się data wpływu zgłoszenia do Urzędu Gminy).

           WÓJT

         /-/Magdalena Kołodziejczak 


OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI

 

z dnia 6 listopada 2012 r.

O OTWARTYM KONKURSIE OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA Z ZAKRESU POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Na podstawie art. 25 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. 2009 Nr 175, poz.1362 z późn. zm.) oraz art. 13-16 ustawy z 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. 2010, Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.)

Wójt Gminy Pruszcz Gdański
o g ł a s z a

otwarty konkurs ofert na realizację w roku 2013 zadania z zakresu pomocy społecznej, który jest skierowany do podmiotów uprawnionych w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.

 

I.Rodzaj zadania

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, dostosowane do poszczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia – autyzmu.

II.Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania

Planowana wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację tego zadania  - 110.000,00 zł przy założeniu, że opieką będzie objętych 12 osób.
Wysokość dotacji może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób objętych opieką lub ograniczenia wysokości przyznanych środków przez Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdański.

III.Zasady przyznawania dotacji

Warunkiem przyznania dotacji jest wybór oferty przez organ ogłaszający otwarty konkurs ofert i podpisanie umowy o realizację zadania.

Dotacja na realizację zadania przekazywana będzie w transzach miesięcznych po przedłożeniu przez wykonującego zadanie meldunku o wysokości poniesionych wydatków w danym miesiącu, chyba że dotacja z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego będzie wpływać w późniejszych terminach. W takim przypadku dotacja będzie przekazywana po otrzymaniu środków z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.

IV.Termin i warunki realizacji zadania

Termin realizacji zadania ustala się na okres od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.
Zadanie realizowane będzie przez wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania osoby, dla której uprawnienie do świadczeń w odpowiednim wymiarze ustali decyzją Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim z siedzibą w Cieplewie.

 

Wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – dzieci autystycznych, może być powierzone wyłącznie osobom posiadającym kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.)

V.Miejsce i termin składania ofert

Oferty na realizację zadania o którym mowa w części I, należy złożyć w zamkniętej kopercie w formie pisemnej pod rygorem pozostawienia bez rozpatrzenia w nieprzekraczalnym terminie do 5 grudnia 2012 roku do godziny 15:00 (z adnotacją „Konkurs – autyzm 2013”) w sekretariacie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy.

 

UWAGA!
W przypadku wysłania oferty pocztą musi ona wpłynąć do sekretariatu Urzędu Gminy Pruszcz Gdański do 5 grudnia 2012 roku do godz. 15:00 – nie decyduje data stempla pocztowego.

Podmiot ubiegający się o realizację zadania składa ofertę, która powinna zawierać:
1)szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji;
2)termin i miejsce realizacji zadania publicznego;
3)kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego;
4)informację o wcześniejszej działalności organizacji pozarządowej lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie składających ofertę w zakresie, którego dotyczy zadanie publiczne;
5)informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających wykonanie zadania publicznego oraz o planowanej wysokości środków finansowych na realizację danego zadania pochodzących z innych źródeł;
6)deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania publicznego;
 oferta winna zostać sporządzona według wzoru oferty zadania publicznego  stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej  z 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy  dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania  tego zadania (Dz. U. 2011, Nr 6, poz. 25) wraz z następującymi załącznikami:
1.kopia aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji;
2.w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólną niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru – dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta(-ów).

VI.Termin dokonania wyboru oferty, tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty

1.Otwarcie ofert i podanie nazw oferentów, którzy przystąpili do konkursu nastąpi
 6 grudnia 2012 r. o godz. 9:00 w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska  Polskiego 30 /sala konferencyjna na parterze/.
2.Złożone oferty podlegają ocenie pod względem formalnym i merytorycznym przeprowadzonej przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy, która przedstawi Wójtowi Gminy opinię o złożonych ofertach.
3.Dokonując oceny formalnej ofert komisja konkursowa sprawdza czy oferta spełnia wymogi formalne określone w ogłoszeniu.
4.Dokonując oceny merytorycznej ofert komisja konkursowa:
 a) ocenia możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta;
 b) ocenia przedstawioną kalkulację kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w  odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;
 c) ocenia proponowaną jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale  których oferent będzie realizować zadania publiczne;
 d) uwzględnia planowany przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione  w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,  wkład  rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków;
 e) uwzględnia analizę i ocenę realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku  oferentów, którzy w latach poprzednich realizowali zlecone zadania publiczne,  biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na  ten cel środków.
5.Decyzję o wyborze podmiotu, któremu zostaną zlecone zadania podejmuje Wójt Gminy Pruszcz Gdański, po zapoznaniu się z opinią komisji konkursowej do 14 grudnia 2012 roku.
6.Decyzja Wójta Gminy jest ostateczna.
7.Wójt Gminy zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu.
8.W uzasadnionych przypadkach zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu.
9.Z podmiotem, którego oferta zostanie wybrana zostanie zawarta umowa o realizację zadania według ramowego wzoru umowy określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. 2011, Nr 6, poz. 25).
10. Ogłoszenie zawierające rozstrzygnięcie konkursu ofert zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pruszcz Gdański oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Pruszcz Gdański.

VII.Zrealizowane zadanie publiczne tego samego rodzaju przez Gminę  Pruszcz Gdański w roku 2012 i w latach poprzednich

 Gmina Pruszcz Gdański zrealizowała zadanie tego samego rodzaju, przeznaczając  na ten cel kwotę:
118.000,00 złotych w 2009 roku,
118.990,00 złotych w 2010 roku,
120.700,00 złotych w 2011 roku,
110.000,00 złotych w 2012 roku.

          Wójt

              /-/Magdalena Kołodziejczak

 

OGŁOSZENIE  O  KONKURSIE

WÓJT GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora

 

I. Zespołu Szkolno – Przedszkolnego (Szkoła Podstawowa, Przedszkole) w Borkowie,ul. Akacjowa 2, 80-180 Gdańsk 

pobierz


II. Zespołu Szkół (Szkoła Podstawowa, Gimnazjum) w Łęgowie, ul. Szkolna 9, 83-031 Łęgowo
pobierz

 

III.  Zespołu Szkół (Szkoła Podstawowa, Gimnazjum) w Straszynie, ul. Starogardzka 48, 83-010 Straszyn

pobierz

 

IV. Publicznego Gimnazjum w Przejazdowie  im. prof. E. Kwiatkowskiego ul. Jesionowa 8, 83-021 Wiślina

pobierz

 

1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w § 1, 2, 3 lub 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek ( Dz. U. z 2009 r. Nr 184, poz. 1436 ze zmianami).

 

2. Oferta osoby przystępującej do konkursu na stanowisko dyrektora szkoły powinnazawierać następujące dokumenty:


1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola lub szkoły,

2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo polskie kandydata,

3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej  - w przypadku nauczyciela, albo
- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w punkcie 3,

5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,

6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z poźn. zm.),

10)  oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.) w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły,

11)  oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,

12)  oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

13)  oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.) lub w  art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

14)  oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzystaz pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

15)  oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

 

3. Kandydat jest obowiązany przedstawić na żądanie komisji konkursowej oryginały  dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2,4,5,11 i 12.
 
4.    Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym  i dopiskiem
„Konkurs na stanowisko dyrektora …………………………”
                                                        ( nazwa szkoły)

w terminie do dnia 24 maja 2012 r. do godz. 15.00 w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański.


5. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Pruszcz  Gdański.

6. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną  powiadomieni indywidualnie.



                  Wójt Gminy
                  Magdalena Kołodziejczak

 


O G Ł O S Z E N I E
o konkursie na stanowisko Prezesa Zarządu  Spółki  z ograniczoną odpowiedzialnością Eksploatator z siedzibą w Rotmance

 

 

Rada Nadzorcza  Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Eksploatator  z siedzibą w Rotmance ogłasza konkurs  na stanowisko:

Prezesa Zarządu Spółki


Eksploatator  Spółka z o.o. w  Rotmance  jest komunalną osobą prawną, działającą na podstawie ustawy z dnia 20.12.1996 r. o gospodarce komunalnej oraz kodeksu spółek handlowych, w której 100 % udziałów posiada Gmina Pruszcz Gdański. Przedmiotem działalności spółki jest świadczenie usług z zakresu użyteczności publicznej, w szczególności w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odbioru ścieków.


Kandydaci na stanowisko Prezesa Zarządu powinni spełniać następujące warunki:

 

  • wykształcenie wyższe – techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub inne jeśli ukończył studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania;
  • co najmniej  pięcioletni staż pracy, w tym 3 letni staż na stanowisku kierowniczym;
  • dobry stan zdrowia;
  • ogólna znajomość przepisów kodeksu spółek handlowych, kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce komunalnej, kodeksu pracy, ustawy  o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
  • niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
     

Oferta powinna zawierać:

 

  • list motywacyjny wraz z koncepcją funkcjonowania i zarządzania Spółką;
  • poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata;
  • życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, w tym  wymaganego stażu pracy na stanowisku kierowniczym;
  • oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  • oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych  
  • oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko prezesa zarzau.

 Do oferty można dołączyć wykaz ukończonych szkoleń i kursów.

Termin i miejsce przyjmowania zgłoszeń:
Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą w sekretariacie Urzędu Gminy  Pruszcz Gdański (ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański )  w godzinach 8:00-15:30 w terminie do dnia 14.05.2012r. do godz. 15:30. Rozpatrywane będą również zgłoszenia przesłane drogą kurierską lub listem poleconym na adres Urzędu  jeżeli wpłyną w terminie określonym powyżej.

Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją na kopercie:
„Konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu”

 Dodatkowe informacje:
-  Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
-  Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
-  Dokumenty należy sporządzić w języku polskim lub do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów na język polski, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
-   Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie.
-   Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.

 

     
     

 
Rada Nadzorcza  Eksploatator sp z o.o. z siedzibą w Rotmance zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania konkursowego bez wyłonienia kandydata.

Przewodniczący Rady Nadzorczej
Andrzej Bożyk
/-/         

 

 DANE SPÓŁKI
NIP 604-00-22-502

REGON 193119760

KRS 0000228872

 












Wprowadził(a):
Sebastian Jasiak

Zatwierdził(a):
Sebastian Jasiak









Liczba odsłon: 2237